» دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ برای استفاده از کد، آنرا کپی و در بخش تنظیمات وبلاگ خود درج کنید. با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر رونمایی شد: ایستگاه مطالعه بیمارستان فخریه ملایر

 چهارمین ایستگاه مطالعه شهرستان ملایر در بیمارستان فخریه و با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، ایستگاه مطالعه بیمارستان فخریه ملایر با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر، بخشدار مرکزی، رئیس شبکه بهداشت، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه، مدیر عامل و اعضای انجمن خیرین کتابخانه‌ساز، رئیس میراث فرهنگی و پرسنل بیمارستانی رونمایی شد.
سید مهدی آخشیک در مقدمه مراسم رونمایی از ایستگاه مطالعه بیمارستان فخریه توضیحاتی را درباره رسالت و خواستگاه ایستگاه‌های مطالعه بیان کرد و افزود: طرح ایستگاه مطالعه طرحیست بر اساس بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) که نهادهای مسئول را ملزم می دارد بیش از آنکه مردم به دنبال کتاب بروند نهادها نیز دنبال آن باشند تا کتاب‌ها، در دسترسآحاد مردم باشند.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر افزود: شهر ملایر دارای سه ایستگاه مطالعه نهادی در سطح شهر هست در بیمارستان مهر، بانک رفاه مرکزی و همچنین پایانه مسافربری جانمایی شده‌اند.
وی ادامه داد: ایستگاه مطالعه بیمارستان فخریه نیز با سعی بر شبیه‌سازی به سازه های نهادی همچون ایستگاه‌های سازمان‌های آب و فاضلاب و برخی ارگان‌ها و ادارات دیگر، با کتب کارشناسی شده نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور همان خدمات را به علاقمندان و عموم مردم در مراجعه به این پایگاه‌ها ارائه می نمایند.
عبدالعظیم رضایی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیز که رونمایی از ایستگاه مطالعهبیمارستان فخریه را انجام داد، بیان داشت: این طرح با وضع مطلوبی در جریان است و می بایست تمامی ادارات و مکان‌های پرتردد عمومی نیز به هر نحو از این طرح استفاده کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 23 دی 1394 | 8:58 | نویسنده : لطیفی |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.